Reklamációkezelés

Reklamáció- és töréskár kezelési folyamatok:

Töréskárból adódó reklamáció esetén: a reklamáció tényét a területileg illetékes Vevőszolgálati kollégának kérjük közvetlenül és haladéktalanul bejelenteni, illetve továbbítani. 

Minden más, BMI Bramac és BMI Villas termékekkel kapcsolatos reklamáció esetén: a reklamáció tényét Dudás Ildikó reklamációs ügyintéző kolléganőnknek kérjük közvetlenül és haladéktalanul bejelenteni, illetve továbbítani (ildiko.dudas(at)bmigroup.com).

A reklamáció bejelentését minden esetben az adott reklamációs űrlapon kell jelezni, a szükséges dokumentumok csatolásával. Kérjük ezek azonnali benyújtását a reklamáció bejelentésével egyidejűleg. Hiányosság esetén, kollégáink a reklamáció elsődleges benyújtójától kérik be a hiányzó dokumentumokat, melyek beérkezéséig a reklamációs ügyintézés nem indul el.